Predávajúci zodpovedá za vady tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci kupujúcim, ak na tovare, jeho obale alebo v záručnom liste nie je uvedená záručná doba dlhšia. Kupujúci má právo podať reklamáciu ak obsah, kvalita, cena, úplnosť zásielky nezodpovedá potvrdenej objednávke.
Predávajúci neručí za vady spôsobené prepravcom a na nasledovné vady:
1. k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
2. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
3. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými
a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru podľa návodu,
4. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
5. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
6. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami,
technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
Predávajúci prijíma reklamácie na e-mailovej adrese: info@zavlaha24.sk alebo štandardnou poštou zaslanou na adresu sídla predávajúceho alebo na tel. čísle +421 948090835 . Zásielka musí byť kompletná, v kompletnom stave ako ste ju prevzali pri dodaní. Do balíku treba pridať aj vyplnený reklamačný formulár ktorý nájdete TU. Tovar neposielajte na dobierku pretože nebude prevzatý.
Ak ide o reklamáciu kvality a obsahu objednávky, reklamačné konanie začne po obdržaní predmetu kúpy na adresu predávajúceho. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 14 dní od dodania reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný formou e-mailu alebo telefonický. V prípade uznanej reklamácie bude kupujúcemu dodaný nový a správny tovar alebo vrátená výška sumy ktorá je stanovená v príslušnej objednávke a to buď poštovou poukážkou na adresu alebo na
bankový účet uvedený vo vyplnenom tlačive – Reklamačný formulár
Kupujúci môže objednaný tovar vrátiť predávajúcemu bez udania dôvodu v lehote do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Je potrebné aby bol tovar vrátený v originálnom balení, obale a nepoškodený na adresu K.V. systems s.r.o., Námestie 1. mája 29, 903 01 Senec. Kupujúci je povinný informovať o vrátení predmetu kúpy predávajúceho vopred a to e-mailom na adresu info@zavlaha24.sk alebo telefonicky na čísle +421948090835 alebo formou listu na adresu sídla predávajúceho. Náklady na spätné doručenie od kupujúceho hradí kupujúci. Po obdržaní zásielky a skontrolovaní obsahu tovaru predávajúci uhradí sumu stanovenú v príslušnej objednávky do 14 kalendárnych dní a to buď poštovou poukážkou na adresu alebo na bankový účet uvedený vo vyplnenom tlačive – reklamačný formulár
Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia predávajúceho.